Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 4 Ιούλη στις 9.30 π.μ. προχωράμε σε συγκέντρωση έξω από το ΠΟΡΤΟ ΡΙΟ που έρχεται ο υπουργός Εργασίας Κουτρουμάνης.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (Ε.Β.Ο.–ΠΥΡ.ΚΑΛ.)–ΑΙΓΙΟΥ
Έδρα: Αίγιο, Γέφυρα Μεγανίτη Τηλ 2691069510 Τηλ Fax 2691060960
Αίγιο, 1/7/2011
Αρ.πρωτ. 386

Η ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΧΑΜΕΝΗ
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ

Εμείς περπατάμε με το κεφάλι ψηλά.
Αυτοί που πρέπει να κρυφτούν είναι η χούντα που έπνιξε στα χημικά και την τρομοκρατία τη μεγαλειώδη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, είναι η κυβέρνηση του Παπανδρέου, το υπουργείο Άμυνας, ο χωριανός μας!!! υφυπουργός Κώστας Σπηλιόπουλος και όλοι οι ‘‘εξ Αχαΐας ορμώμενοι’’ βουλευτές και Υπουργοί!!! που ψήφισαν στο μεσοπρόθεσμο και στον εφαρμοστικό νόμο το κλείσιμο των ΕΑΣ (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ) που σημαίνει:
- Το ξεπούλημα της Εθνικής Άμυνας, της κυριαρχίας και της ανεξαρτησίας της χώρας.
- Την καταδίκη στην ανεργία και την ανέχεια 300 εργαζομένων στο Αίγιο και 1040 εργαζομένων σε όλη την εταιρεία.
Γενικότερα, καταδικάζει τον εργαζόμενο λαό και τη νεολαία σε πείνα, ανεργία και εξαθλίωση και ξεπουλάει όλη τη Δημόσια περιουσία.
Σήμερα Παρασκευή 1/7 από τις 10 το πρωί μέχρι τις 13.00 προχωρήσαμε σε συμβολική κατάληψη του πολιτικού γραφείου του υφυπουργού άμυνας. Αποχωρήσαμε όταν έγγραφα δεσμεύτηκε ότι θάρθη το Σάββατο 9/7 στο εργοστάσιο να εξηγήσει τα ανεξήγητα στους εργαζόμενους
ΕΜΕΙΣ Είμαστε ακόμη ζωντανοί
ΕΞΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ

ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΨΕΥΤΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ και ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 4 Ιούλη στις 9.30 π.μ.
προχωράμε σε συγκέντρωση έξω από το ΠΟΡΤΟ ΡΙΟ που έρχεται ο υπουργός Εργασίας Κουτρουμάνης.

Δεν θα καθαρίσετε εύκολα με τους εργαζόμενους της ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

απο Μαριάννα Τζάννε στο Πρώτο Θέμα

Σαφείς αιχμές από τον υπουργό Υποδομών
Ραγκούσης: Δεν υπάρχει συμφωνία για τα έργα

01/07/2011 13:53

Διακομματική συναίνεση για να βρεθεί λύση στο αδιέξοδο των συμβάσεων παραχώρησης θα ζητήσει την Τρίτη από τα κόμματα της βουλής ο υπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Ραγκούσης, αφήνοντας σαφείς αιχμές στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία για την εξέλιξη των έργων.

«Δεν υπάρχει συμφωνία για τις συμβάσεις παραχώρησης. Άλλο πλαίσιο προθέσεων και άλλο να υπάρχει λύση» διευκρίνισε σε άτυπη συνάντηση που είχε την Παρασκευή με εκπροσώπους του τύπου, δείχνοντας ενοχλημένος στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων ότι ο προκάτοχός του κ. Δημήτρης Ρέππας είχε ανακοινώσει μονομερή συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, με προοπτική οριστικής επίλυσης στα τέλη Ιουλίου εφόσον συναινέσουν οι τράπεζες.

Ο υπουργός Υποδομών εμφανίζεται να επιζητά διάλογο και λύσεις για τα έργα από σχεδόν μηδενική βάση, διευκρινίζοντας ότι υπάρχει μεν ένα πλαίσιο που είναι το μνημόνιο συναντίληψης και το οποίο έχει δοθεί στους παραχωρησιούχους ως βάση διαλόγου, δεν έδειξε όμως την αισιοδοξία της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας ότι μπορεί να υπάρξει άμεσα έξοδος από το σκοτεινό τούνελ.

Χαρακτήρισε τις πέντε συμβάσεις παραχώρησης ως το μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα που «τρέχει» η χώρα μας αυτή την περίοδο για αυτό όπως είπε, χρειάζεται να ενημερωθούν αρχικά όλα τα κόμματα για την πορεία που έχουν πάρει τα έργα και να υπάρξει μια εθνική συνεννόηση για να λυθούν τα προβλήματα. «Είναι εθνική βούληση και του Πρωθυπουργού να υπάρχει συνεννόηση για μεγάλα εθνικά θέματα» δήλωσε ο κ. Ραγκούσης, τονίζοντας ότι δεν θα καταλογίσει πολιτικές σκοπιμότητες σε περίπτωση που τα κόμματα δεν συμφωνήσουν στις προτεινόμενες λύσεις. Ο υπουργός Υποδομών εξήγησε ότι ο ίδιος δεν έχει έρθει ακόμη σε επαφή με τις τράπεζες και τους παραχωρησιούχους για τα έργα, πράγμα που θα γίνει τις επόμενες μέρες. Μίλησε μάλιστα με ρεαλισμό για τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει στο υπουργείο αλλά και στον τομέα των δημοσίων έργων λέγοντας ότι αυτή την περίοδο στο υπουργείο Υποδομών είναι να «σαν προσπαθείς να φτιάξεις χιονοδρομικό κέντρο στην Ρόδο».

Εργαζόμενοι της ΕΒΟ κατέλαβαν το γραφείο Σπηλιόπουλου

Εργαζόμενοι της ΕΒΟ κατέλαβαν το γραφείο Σπηλιόπουλου

Κατάληψη στο γραφείο του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Κώστα Σπηλιόπουλου στο Αίγιο, πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της ΕΒΟ Αιγίου, μετά τη συγκέντρωση στην οδό Μητροπόλεως έξω από το βουλευτικό του γραφείο, που είχαν προαναγγείλει από χτες το πρωί.
Οι εργαζόμενοι ανέβηκαν στο γραφείο του υφυπουργού, αφού πρώτα έγραψαν "Ουστ ψεύτη" στην πινακίδα του γραφείου στην είσοδο της πολυκατοικίας και συνομίλησαν αρχικά με τον υπεύθυνο του γραφείου του κ. Παναγιώτη Τσονιώτη και ακολούθως τηλεφωνικά και με τον ίδιο τον υφυπουργό. "Δεν φεύγουμε από εδώ αν δεν έρθεις κάτω στο Αίγιο" του διεμήνυσε η πρόεδρος του Σωματείου κα Ουρανία Μπίρμπα. Ο κ. Σπηλιόπουλος της απάντησε πως είναι αδύνατον να φύγει τώρα από την Αθήνα και της αντιπρότεινε να της κλείσει άμεσα ραντεβού στο γραφείο του στο Υπουργείο, κάτι που η κα Μπίρμπα δεν δέχτηκε. "Να έρθεις να μιλήσεις εδώ, στους εργαζομένους, γι'αυτά που τους έταζες" ακούστηκε να του λέει η κα Μπίρμπα, εν μέσω επευφημιών από τους συναδέλφους της.
Ο κ. Σπηλιόπουλος φέρεται να της τόνισε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει για το σύνολο των εργοστασίων των ΕΑΣ, με την κυρία Μπίρμπα και τους εργαζομένους όμως να μην ηρεμούν.
Οι εργαζόμενοι, εξάλλου, έγραψαν συνθήματα και στο τραπέζι συσκέψεων στο γραφείο του υφυπουργού, ενώ πετούσαν έξω στο δρόμο κάρτες του κ. Σπηλιόπουλου.

Πηγή: filodimos.gr

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

ANAKOIΝΩΣΗ




ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ
«Η ΓΑΛΑΡΙΑ»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ αρ. πρωτοκόλλου 045

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗ 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ, ΤΡΙΤΗ 28 & ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΙΟΥΝΗ
ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ

Η συγκλονιστική καθημερινή κινητοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων, ανέργων, νέων, συνταξιούχων στο Σύνταγμα και σε δεκάδες κεντρικές πλατείες πόλεων σε όλη την Ελλάδα αποδεικνύει ότι το αίτημα είναι πάνδημο, «Να φύγουν!» η κυβέρνηση της ΕΕ, του ΔΝΤ και του κεφαλαίου, να πάρουν πίσω το Μνημόνιο, να μην περάσει το «Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα», να μπει φραγμός στη λεηλασία της δημόσιας περιουσίας των μισθών και των συντάξεων. Το αντεργατικό – αντιλαϊκό μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Η 48ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ που θα πλημμυρίσει το Σύνταγμα, η περικύκλωση και ο αποκλεισμός της Βουλής, ο λαός που θα κατέβει στους δρόμους και στις πλατείες όλης της χώρας, ΜΠΟΡΟΥΝ να το αποτρέψουν και να ανατρέψουν συνολικά αυτές τις βάρβαρες πολιτικές.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ γαντζωμένη στην εξουσία, αντιμέτωπη με την οργή των εργαζομένων, επιμένει στην άθλια, επικίνδυνη αντεργατική-αντιλαϊκή της πολιτική.
Αλλά ούτε ο αυταρχισμός, η αστυνομική βία και τα χημικά που χρησιμοποιεί, ούτε τα ψεύτικα διλήμματα για μνημόνια ή χρεοκοπία μπορούν να αποπροσανατολίσουν κανέναν πια.
Η πολιτική της κυβέρνησης, της ΕΕ, ΔΝΤ, τα Μνημόνια και το Μεσοπρόθεσμο χρεοκοπούν τους εργαζόμενους, την οικονομία και την κοινωνία, δεν θα τους αφήσουμε.
Στην Απεργία 28 και 29 Ιούνη είμαστε όλοι απεργοί, κανένας εργαζόμενος στη δουλειά.
Έχουμε την δύναμη! τα σχέδιά τους θα ανατραπούν από την λαϊκή οργή που θα πλημμυρίσει τις πλατείες. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας ειρηνικά, μαζικά, ενωτικά, κάθε ημέρα στο Σύνταγμα και σε όλες τις πλατείες.
Όλοι στην 48ωρη Γενική Απεργία- όλοι στους δρόμους και στις πλατείες. Περικύκλωση-Αποκλεισμός της Βουλής.
ΤΡΙΤΗ 28 ΙΟΥΝΗ 10.30 π.μ. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ E.K. ΠΑΤΡΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 29 Ιουνίου όλοι στα απεργιακά μπλόκα στο Σύνταγμα ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ-ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ

────────────────────────────────────────────────────
www.galaria2010.blogspot.com galaria2010@gmail.com FAX 2610 960 826

Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ



ΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Ξέμειναν από ρευστό οι αυτοκινητόδρομοι
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

Από μια κλωστή κρέμονται οι συμβάσεις για τους πέντε αυτοκινητόδρομους, ενώ παραμένει άγνωστο το πότε θα υλοποιηθούν οι κυβερνητικές εξαγγελίες για μειώσεις στις τιμές των διοδίων κατά 25% έως και 50%.

Οι 11 ελληνικές και 33 ξένες τράπεζες που δανειοδοτούν τα έργα έχουν διακόψει στην ουσία από τις αρχές του χρόνου τη χρηματοδότηση, οχυρωμένες πίσω από τη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου που κατά τις εκτιμήσεις τους προκαλεί αβεβαιότητα στην οικονομική απόδοση των επενδύσεων και δεν διστάζουν με κομψό τρόπο να κάνουν πρόβλεψη για χρεοκοπία της χώρας.

Το «ζουμί» πίσω από αυτή την πολιτική των τραπεζών είναι τα επιτόκια. Στις δανειακές συμβάσεις που είχαν υπογραφεί το 2007 κυμαίνονταν από 1%-1,5%, όταν σήμερα στη διατραπεζική αγορά διαμορφώνονται γύρω στο 5%. Υποστηρίζουν ότι το χρηματοπιστωτικό μοντέλο χρεοκόπησε μέσα σε μια τετραετία και ζητούν αλλαγές, επιδιώκοντας να κατοχυρώσουν μελλοντικά κέρδη από την πρώτη «στραβή» και αποκρύπτοντας ότι οι συμβάσεις λήγουν το 2037, οπότε πολλά θα έχουν αλλάξει.

Ο νέος υπουργός Υποδομών Γιάννης Ραγκούσης συγκαλεί μέσα στην εβδομάδα διακομματική σύσκεψη για το μέλλον των έργων. Θα έχει προηγουμένως συνάντηση με τις τράπεζες και αν δεν βρεθεί ως τότε λύση δεν αποκλείεται ακόμη και η καταγγελία των συμβάσεων. Αυτό σημαίνει ότι η εξασφάλιση των δανείων θα έρθει μέσω του «πακέτου Σόιμπλε» των 30 δισ. ευρώ που αφορά έργα υποδομών στη χώρα μας, αλλά η έγκρισή του προσδιορίζεται για τις αρχές Ιουλίου, εφόσον η κυβέρνηση καταφέρει να θεσμοθετήσει το μεσοπρόθεσμο.

Προχωρεί παράλληλα από το οικονομικό επιτελείο η συγκρότηση εταιρείας ειδικού σκοπού με την επωνυμία Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι Α.Ε., που θα αναλάβει την αξιοποίηση των μελλοντικών εσόδων του Δημοσίου από τα διόδια για την εξασφάλιση δανείων με σκοπό τη χρηματοδότηση σημερινών αλλά και νέων έργων. Είναι μια «προίκα» 21-23 δισ. ευρώ, που θα δημιουργηθεί από διόδια.

Με βάση τις συμβάσεις και με εξειδίκευση για κάθε αυτοκινητόδρομο, το Δημόσιο θα εισπράττει μέσω των εργολάβων από το 63% έως και το 96% του αντιτίμου του διοδίου. Ο χρόνος έναρξης ποικίλλει από το 2013 έως το 2022 και θα διαρκέσει έως το τέλος της περιόδου παραχώρησης (2037). Ενα μέρος αυτών των εσόδων θα εξασφαλίσει τη μείωση των τιμών στα διόδια για την επόμενη εξαετία, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα.

Ως τώρα οι μόνοι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους είναι οι οδηγοί και το Δημόσιο! Στους πέντε αυτοκινητόδρομους, με συνολικό προϋπολογισμό 8,4 δισ. ευρώ, έχουν διατεθεί ήδη 3,24 δισ. ευρώ. Σχεδόν το 50% των κονδυλίων προέρχεται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, αλλά και από διόδια, με τους οδηγούς να έχουν ήδη καταβάλει 550 εκατ. ευρώ. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών-Πύργου, με συνολικό προϋπολογισμό 2,17 δισ. ευρώ.

Παρά τις δηλώσεις στελεχών της κοινοπραξίας ότι για κάθε ευρώ που εισπράττουν επενδύουν πέντε, η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι σχεδόν ισοσκελισμένα τα έσοδα με τις έως τώρα επενδύσεις.

Στους πρώτους 34 μήνες εφαρμογής της σύμβασης, με βάση στοιχεία των εργολάβων, έχουν απορροφηθεί 956 εκατ. ευρώ, από τα οποία σχεδόν το 50% προέρχεται από επιδοτήσεις (243 εκατ. ευρώ) και διόδια (202 εκατ. ευρώ), όταν τα τραπεζικά δάνεια φθάνουν τα 336 εκατ. και τα ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας είναι μόλις 80 εκατ.