Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ....από ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΓΗ

Γαλλία: Δικάζεται ο "συνταξιούχος" των 2,1 εκ. ευρώ τον χρόνο!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/03/2010
Ποινή φυλάκισης δύο ετών με αναστολή ζήτησε χτες να επιβληθεί Γαλλίδα εισαγγελέας στον πρώην πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του γαλλικού κατασκευαστικού ομίλου Vinci, Αντουάν Ζακαριά, τον πρώτο εργοδότη που δικάζεται στη Γαλλία κατηγορούμενος για το ύψος των απολαβών του!

Η Μαρί-Εμέ Γκασπαρί, εισαγγελέας στην πόλη Ναντέρ, κοντά στο Παρίσι, ζήτησε επίσης να επιβλήθεί στον Ζακαριά πρόστιμο ύψους 375.000 ευρώ, το ανώτατο ποσό που μπορεί να επιβληθεί για αδικήματα που σχετίζονται με σκανδαλώδη οικονομικά προνόμια και την "κατάχρηση του κοινωνικού αγαθού του μισθού".

Ο Ζακαριά, ο πρώτος μεγάλος εργοδότης στη Γαλλία που προσάγεται στη δικαιοσύνη κατηγορούμενους για το ύψος των μισθών του, ήταν από το 1997 έως το 2006 ο εμβληματικός πρόεδρος της εταιρείας Vinci, ενός ομίλου που έφτασε να είναι ο πρώτος στον κόσμο στις κατασκευές.
Η εισαγγελία της Ναντέρ που διεξήγαγε τη σχετική έρευνα, κατηγορεί τον πρώην πρόεδρο της Vinci ότι προχώρησε το 2004 σε πλήρη αντικατάσταση της επιτροπής μισθοδοσίας της εταιρείας, προκειμένου να μπορέσει να συνδέσει άμεσα τον μισθό του με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου που διηύθυνε.
Με αυτό τον τρόπο, ο ετήσιος μισθός του Ζακαριά από τα 2,9 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2003, έφτασε τα 3,3 εκατομμύρια ευρώ το 2004 και ξεπέρασε τα 4,2 εκατομμύρια ευρώ το 2005. Αυτή η αύξηση επηρέασε και το "εφ'απαξ" που πήρε (12,8 εκατομμύρια ευρώ) αλλά και την ετήσια σύνταξή του (2,1 εκατομμύρια ευρώ) η οποία υπολογίζεται με βάση τον τελευταίο ετήσιο μισθό του.
Ο "συνταξιούχος" σήμερα, 70χρονος Ζακαριά, ζει πλέον στη Γενεύη...

Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στις εθνικές οδούς — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στις εθνικές οδούς — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΖΙΝΟ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ & CBL


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Πάτρας καταδικάζει τις 26 απολύσεις των συναδέλφων εργαζομένων στο Καζίνο Ρίο.
Η εταιρεία απαράδεκτα και προκλητικά τζογάρει εις βάρος των εργαζομένων θέτοντας τις απολύσεις εκβιαστικά, για να παραιτηθούν οι εργαζόμενοι από δικαστικές διεκδικήσεις για τα δεδουλευμένα τους και να αποδεχτούν μειώσεις μισθών του ποσοστού 19%.
Διάφορες πληροφορίες για πώληση του Καζίνο Ρίου με χαμηλό μισθολογικό κόστος (απολύσεις, μειώσεις μισθών κλπ) μεγιστοποιεί την αντίδραση του Συνδικαλιστικού Κινήματος. Το Ε.Κ.Πάτρας προειδοποιεί την Εταιρεία ότι θα το βρει πολύ δυναμικά απέναντί της απαιτώντας την διασφάλιση των δικαιωμάτων και των θέσεων εργασίας των εργαζομένων και την καλεί να ανακαλέσει άμεσα όλες τις απολύσεις!!! Το Ε.Κ.Πάτρας καλεί όλους τους εργαζόμενους να συμπαρασταθούν στην απεργιακή κινητοποίηση του Σωματείου των Εργαζομένων στο Καζίνο Ρίο αύριο στις 19:00 μ.μ. στην πύλη εισόδου Καζίνου.
Σε απόλυση συνδικαλιστικού στελέχους προχώρησε το κεντρικό κατάστημα ηλεκτρικών
και ηλεκτρονικών ειδών Παναγιωτακόπουλος Ιωάννης και Υιός, πρόκειται για τον συνδικαλιστή Αντιπρόεδρο του Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Πάτρας, συν. Αλεξόπουλο Σωτήριο.
Με ανυπόστατες αιτιάσεις,
επικαλώντας ιδιαίτερα την κρίση, παραβλέποντας το Ν.1264/82 προέβη ο εργοδότης στην απόλυση του συναδέλφου.
Επισημαίνουμε δε ότι η επιχείρηση την ίδια στιγμή επεκτείνεται με το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Ρίο.
Έχουμε μια άλλη άκρως προκλητική συμπεριφορά της εργοδοσίας που αφορά την CBL Πάτρας Βιομηχανία Παραγωγής Φαρμακευτικών ουσιών, μία από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις.
Η εργοδοσία της CBL Πάτρας απέλυσε την συν. Μαρία Παπασπυροπούλου, υπάλληλο γραφείου, γιατί διεκδικούσε τα δικαιώματά της ως εργαζόμενη (επίδομα Η/Υ, ανθυγιεινό κλπ) και γιατί συμμετείχε στην Πανελλαδική Απεργία της 15ης Δεκεμβρίου 2010.
Η εργοδοσία προχώρησε στην απόλυσή της, στις 28/02/2011, αφού προηγήθηκαν αρκετές βλαπτικές μεταβολές στους όρους εργασίας της, παραβλέποντας το Ν.1264/82 που προβλέπει το νόμιμο δικαίωμα των εργαζομένων να συμμετάσχουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις. Η Εταιρεία CBL Πάτρας προκαλεί με τη στάση της.
Το Ε.Κ.Πάτρας ζητά άμεση ανάκληση όλων των απολύσεων καλώντας τις εργοδοσίες όλων των εταιρειών να ανακαλέσουν άμεσα τις απολύσεις, δείχνοντας την απαραίτητη κοινωνική ευαισθησία που είναι αναγκαία στην δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα μας.
Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Πάτρας θα σταθεί στο πλευρό όλων των συναδέλφων με κάθε τρόπο και με όλες του τις δυνάμεις.
ΑΠΟ ΤΟ Ε. Κ. ΠΑΤΡΑΣ

Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 28/02/2011

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ
«Η ΓΑΛΑΡΙΑ»

Παναγοπούλα 28/02/2011 Αρ. Πρωτοκόλλου 039

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Φλεβάρη «συμφιλιωτική σύσκεψη» σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Ν. 1876/90 παρουσία του υφυπουργού Βασίλη Κεγκέρογλου στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με αντικείμενο συζήτησης: «Απολύσεις εργαζομένων».
Στην συνάντηση ήταν παρόντες το Δ.Σ. του Σωματείου μας, ο Πρόεδρος και η Γ.Γ. του Εργατικού Κέντρου Πάτρας, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αιγίου, μέλος της Διοίκησης της ΓΣΕΕ, εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Μετάλλου, εκπρόσωπος του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών και οι βουλευτές Αχαΐας: N. Τσούκαλης (Δημ. Αριστερά), Κων. Σπηλιόπουλος (ΠΑΣΟΚ), Αθαν. Παπαδόπουλος (ΠΑΣΟΚ), Μαρ. Κυριακοπούλου (ΠΑΣΟΚ). Στην συνάντηση ήταν παρόντες εκπρόσωποι της VINCI και της «Ολυμπία Οδός».
Από την πλευρά μας και των υπόλοιπων συνδικαλιστών τονίστηκε πως οι απολύσεις είναι παράνομες και καταχρηστικές, παραβιάζουν ακόμα και αυτό το όριο του 5% που προβλέπει ο νόμος, αλλά και αδικαιολόγητες γιατί το έργο δεν τελείωσε αλλά σταματά με ευθύνη της εταιρείας που εκβιάζει με αυτό τον τρόπο για μεγαλύτερα κέρδη.
Από την πλευρά της η εργοδοσία αλλά και οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας δήλωσαν πως δεν υπάρχουν τα λεφτά για να συνεχιστεί το έργο και είναι αναγκασμένοι να συνεχιστούν οι απολύσεις (70 έως σήμερα και 55 για το μήνα Μάρτη).Δήλωσαν ακόμη πως αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα απολυθούν όλοι και θα παγώσουν τα έργα. Βέβαια όπως όλοι είπαν, τα διόδια για όσο καιρό παγώσουν τα έργα θα συνεχίσουν να εισπράττονται κανονικά.
Είπαν ακόμη πως αν δεν τους επιστραφεί ο ΦΠΑ που τον υπολογίζουν σε 50 εκατομμύρια ευρώ και αν δεν καλύψει το κράτος την χρηματοδότηση των τραπεζών που έχει σταματήσει από το Νοέμβριο του 2010, δεν έχουν τα χρήματα για να συνεχίσουν!
Από την πλευρά μας τονίστηκε πως είναι ιδιαίτερα προκλητικό να απολύονται συνάδελφοι μας οδηγοί, την ώρα που εργάζονται παράνομα στα τούνελ φορτηγά ιδιωτικής χρήσης, να εντατικοποιούνται οι ρυθμοί σε απίστευτο βαθμό και να μην συνεχίζεται κανονικά το έργο.
Παρά την πίεση που άσκησε και ο υφυπουργός για σταμάτημα των απολύσεων για όση διάρκεια θα συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις του κράτους με την κοινοπραξία και για απασχόληση των εργαζομένων στο εξωτερικό κομμάτι πλην των τούνελ, οι εκπρόσωποι της VINCI, αρνήθηκαν προκλητικά να σταματήσουν τις απολύσεις.

Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε συνάντηση και στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με τον υφυπουργό κ. Μαγριώτη και τον Γ.Γ. Συγχρηματοδοτούμενων έργων κ. Λαμπρόπουλο.
Από την μεριά μας τονίστηκε ο ωμός εκβιασμός της κοινοπραξίας και της VINCI που απολύουν χωρίς λόγο και αιτία συναδέλφους, αλλά και η πρόθεση τους να παγώσουν τα έργα.
Ο Υφυπουργός τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:
1ον Το κράτος δεν οφείλει ούτε ευρώ στις εταιρείες.
2ον Η επιστροφή ΦΠΑ είναι της τάξης των 25 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, έχει δρομολογηθεί και δεν θα επαναληφθεί κάποια ανάλογη καθυστέρηση στο παρελθόν.
3ον Οι απαλλοτριώσεις έχουν φτάσει στο 60% και υπάρχουν τα γήπεδα για να συνεχιστούν κανονικά οι εργασίες.
4ον Όσοι δεν πληρώνουν διόδια εγκληματούν εις βάρος του κράτους και δεν θα μπορέσουν να υπάρξουν έργα στην χώρα αν συνεχιστεί αυτό.
5ον Υπάρχει πρόθεση του υπουργείου για μείωση των διοδίων στην Πατρών-Κορίνθου στα διόδια του Ρίου.
6ον Πρόκειται για εκβιασμό των κατασκευαστών που οφείλουν να απευθυνθούν στις τράπεζες και όχι προς το Υπουργείο για το πάγωμα της χρηματοδότησης.
Συμπέρασμα:
Οι κατασκευαστές εκβιάζουν απολύοντας εργαζόμενους. Δηλώνουν ανίκανοι να χρηματοδοτήσουν το έργο γιατί δεν υπάρχουν λεφτά(….)
Οι τράπεζες συμμαχώντας με τους κατασκευαστές παγώνουν τη χρηματοδότηση γιατί τα επιτόκια έχουν ανέβει και θεωρούν το έργο επισφαλές(….)
Τα διόδια που αυξήθηκαν 180% σε τρία χρόνια εισπράττονται από το 2007 και θα συνεχίσουν να εισπράττονται ακόμα και αν παγώσουν τα έργα(….)
Κανείς δεν ξέρει πόσα έχουν εισπράξει, πόσο έργο έχουν κατασκευάσει, και πόσα θα εισπράξουν ακόμα(….)
Το κράτος που απλόχερα χαρίζει δις στις τράπεζες δείχνει ανίκανο και απρόθυμο να τις πιέσει(….)
Και συ συνάδελφε που χρωστάς στις τράπεζες δάνεια και κάρτες, συνέχισε να πληρώνεις διόδια για να υπάρξουν έργα στην Ελλάδα στο μέλλον, γιατί προς το παρών σε πετάν στο δρόμο.
Αυτοί που αφού πρώτα σε εκμεταλλεύτηκαν, σε χρησιμοποίησαν σαν «ελαστικό» εργαζόμενο σε 2 και 3 ειδικότητες τώρα τους κοστίζεις πολύ.
Σε λίγους μήνες που θα ξανά ξεπαγώσουν τα έργα θα σου ζητήσουν να επιστρέψεις με ατομικές συμβάσεις και μισθούς πείνας.
Γιατί για όλους αυτούς είμαστε απλώς δείκτες. Και τα κέρδη τους είναι πάνω από την ίδια μας την ζωή και την αξιοπρέπεια.
Θα τους αφήσουμε να το κάνουν?

Για την Διοίκηση
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γ.
Τσελεπής Θεόδωρος Λυμπέρης Γιώργος Ηλεκτροσυγκολλητής Μηχανοτεχνίτης

────────────────────────────────────────────────────
www.galaria2010.blogspot.com galaria2010@gmail.com FAX 2610 960 826